Anläggningen

Anläggningen består av ett stall, en ridskoledel och en privathästdel, klubbstuga ridhus och utebana. Ridhuset är uppvärmt vintertid och är 20m*40m. Vår utebana är ca 60m*90m.

Är du intresserad av att stalla upp din häst på ridklubben maila malungs.rk@gmail.com

Klubbstugan

Hyra klubbstugan?

I klubbis finns:

• Kök med bland annat spis, mikro, kylskåp och frys.
  • Två breda våningssängar (120cm) och även en bäddsoffa.
  • Två matbord med åtta sittplatser.
  • Platt TV med Blue-Ray-spelare.
  • Badrum med dusch.

60:-/NATT MEDLEM

200:-/NATT ICKE MEDLEM
100:-/ NATT (vid kurser)

Boka genom att ringa eller maila

Boka ridhuset

Ridhuset är uppvärmt vintertid och är 20m*40m.
För att utnytja ridhus eller utebana med din egen häst behöver du betala en anläggningsavgift för din häst. Du kan betala per gång eller lösa termin eller årskort. Betalas in på bg 456-4100 eller via swish. Ange hästens namn och ridhusavgift i meddelandet.
Här hittar du priser för anläggningsavgiften.

Bokning av ridhuset sker genom ett webbbaserat bokningssystem. För att få tillgång till det, betala anläggningsavgiften, gå in på boka.se/msrk och skapa ett konto,
Skicka sedan ett mail till malungs.rk@gmail.com och ange att du vill ha tillgång till bokningssystemet och vilken mailadress det gäller.

För att göra en bokning loggar ni in som vanligt på boka.se, välj sedan dag och tryck på plustecknet. Välj GRUPPBOKNING, i titeln skriver du vad du ska göra (dressyr,hoppning,tömkörning m.m.), ändra antal deltagare till 4 och aktivera visa alltid deltagarna. Välj tid (OBS endast hela timmar kan bokas, tex 07.00-08.00). Avsluta med att trycka på skapa bokning.
Finns det redan en gruppbokning på den tiden du vill rida, trycker du på tiden och sedan på anmäl mig.